În perioada 14.08.2023-20.08.2023, Primăria Orașului Cernavodă organizează cea de-a XX a ediție a evenimentului “Zilele Orașului”.

Primăria Orasului Cernavodă informează comercianții care doresc să desfășoare activitate comercială în perioada 14–20 august 2023 (luni–duminică) la evenimentul Zilele Orașului Cernavodă 2023, că pot depune cererile pentru ocuparea unei suprafețe de teren, cu următoarele documente:

  • formular de cerere completat;
  • autorizație de funcționare a societății;
  • certificatul de înregistrare al societății;
  • certificatul constatator cu cod CAEN pentru activitățile desfășurate cu ocazia evenimentului;
  • în cazul vânzării produselor alimentare: autorizația Direcției de Sănătate Publică (DSP) și a Direcției Sanitare Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor (DSVSA)– inclusiv produse ambalate/îmbuteliate;
  • fotografie despre stand și despre produsele oferite spre vânzare.

           Solicitanții trebuie să aibă personalitate juridică și să dețină toate autorizațiile și echipamentele necesare (de exemplu: casă de marcat) pentru a vinde alimente și băuturi. Documentația necesară trebuie trimisă până la data de 9 august 2023 la adresa de e-mail: secretariat@primaria-cernavoda.ro sau depusă personal la Compartimentul Informare Cetățeni al Primăriei Orașului Cernavodă.

Atenție!

           La evaluarea ofertelor depuse se va ține cont de ordinea primirii documentațiilor, de design-ul și image-ul standului/cortului/food truck-ului, respectiv varietatea produselor oferite.

Comerciantii ale căror cereri au fost aprobate vor fi anunțați în data de 10.08.2023.

           Pentru informații suplimentare vă rugăm să vă adresați Compartimentului A.D.P.P. din cadrul Primăriei Cernavodă (tel.: 0736.333.348).