Detalii document:
|
|
Actele depuse:
|
|
Circulatia documentului:
|
|
|
Fiecare numar de
inregistrare (reprezentand solicitarea depusa de dvs) poate avea unul sau mai
multe atasamente. Aceste fisiere atasate reprezinta documente care se refera la
cererea depusa de dvs, semnate electronic (acolo unde este cazul) de catre
salariatii Primariei care sunt responsabili cu solutionarea cererii, utilizandu-se
pentru acest scop aplicatia de management documente implementata in Primaria
Constanta. Semnaturile electronice au fost achizitionate in baza
proiectului �e-PMC� finantat de Uniunea Europeana in cadrul programului PHARE
�Fondul de modernizare pentru dezvoltarea administratiei la nivel local�
Atasamentele care au semnul
in coloana detalii semnaturi electronice sunt
semnate electronic cu utilitarul EasySign furnizat de firma
Trans Sped SRL Bucuresti,
furnizorul certificatelor calificate de semnatura electronica. Atasamentele care nu au semnul specificat nu sunt semnate electronic.
Pentru a descarca fisierul semnat
electronic (care are extensia p7m) dati click cu mouse-ul pe link-ul din coloana a
doua (fisier semnat electronic) si salvati local pe
calculatorul dvs. fisierul cu extensia p7m.
Pentru a vedea detaliile semnaturii
electronice si a certificatelor pentru acest fisier utilizati serviciul
EasySign Web Verifier pus la dispozitie de firma Trans Sped SRL Bucuresti.
Pentru a verifica
valabilitatea semnaturilor electronice si detaliile certificatelor (din fisierul cu extensia p7m
descarcat dupa procedura de mai sus),
descarcati instructiunile
de instalare a utilitarului EasySign, si urmati pasii de instalare si
verificare.
Pentru orice nelamuriri scrieti pe adresa
webmaster@primaria-constanta.ro
|
|
Atasamentele documentului:
|
|
|
Expedierea documentului:
|
|